Alle skal med

Noen hevder at kommunikasjonsbyråene bidrar til et lukket samfunn. Jeg ser det motsatt. Vi åpner det opp. Og det gjør vi ikke gjennom påvirkning, men medvirkning. La meg forklare hvordan.

Publisert Sist oppdatert

Noen hevder at kommunikasjonsbyråene bidrar til et lukket samfunn. Jeg ser det motsatt. Vi åpner det opp. Og det gjør vi ikke gjennom påvirkning, men medvirkning. La meg forklare hvordan.

Artikkelen er publisert i Minerva nr. 1-2012 "Påvirkning" som er i salg 2. mars. Nummeret kan  bestilles her.  

Les også  Jan Arild Snoens referat  fra Minervas frokostmøte om "Påvirkning", der Mineva 2-2012 og Geelmuyden.Kieses årlige lobbyundersøkelse ble lansert.  

For å lese denne saken må du være abonnent

Minerva er høyresidens dagsavis: et sted for grundig journalistikk, politisk debatt og ideologiske perspektiver du ikke får andre steder.

Digitalt årsabonnement til kr 999,-

Bestill her

Digitalt månedsabonnement til kr 119,-

Bestill her

Full pakke: digitalt årsabonnement + tidsskrift til kr 1499,-

Bestill her

Bli støtteabonnent: Få digital tilgang og tidsskrift, og støtt Minerva med kr 3000,-

Bestill her

Powered by Labrador CMS