Alle skal med
Noen hevder at kommunikasjonsbyråene bidrar til et lukket samfunn. Jeg ser det motsatt. Vi åpner det opp. Og det gjør vi ikke gjennom påvirkning, men medvirkning. La meg forklare hvordan.
Noen hevder at kommunikasjonsbyråene bidrar til et lukket samfunn. Jeg ser det motsatt. Vi åpner det opp. Og det gjør vi ikke gjennom påvirkning, men medvirkning. La meg forklare hvordan.
Artikkelen er publisert i Minerva nr. 1-2012 "Påvirkning" som er i salg 2. mars. Nummeret kan bestilles her.
Les også Jan Arild Snoens referat fra Minervas frokostmøte om "Påvirkning", der Mineva 2-2012 og Geelmuyden.Kieses årlige lobbyundersøkelse ble lansert.
Full pakke: digitalt årsabonnement + tidsskrift til kr 1499,-
Bestill her
Bli støtteabonnent: Få digital tilgang og tidsskrift, og støtt Minerva med kr 3000,-
Bestill her