untitled
Gyldendal
Vi har hørt det før i samtaler om lobbyvirksomhet: de best bemidlede får størst gjennomslag
Det vil forfatterne Raknes og Solhjell ha en slutt på. Men boken «Jakta på makta» vil nok ikke gjøre PR-byråene arbeidsløse.
At de som er best bemidlet er de som får størst gjennomslag, er et kjent argument. Eller som Stein Rokkan skrev, «stemmer teller, ressurser avgjør».
Men nå skal det problemet være løst. Til prisen av ti minutter hos First House får du nemlig boken Jakta på Makta, 12 råd for effektiv påvirkning av Ketil Raknes og Bård Vegar Solhjell.
Boken ble lansert under årets Arendalsuke, som for øvrig inneholdt det meste: Det hele toppet seg med «sirkus Sandberg» og ble avsluttet med oppfordring til ordensforstyrrelser og arrestasjoner.
Full pakke: digitalt årsabonnement + tidsskrift til kr 1499,-
Bestill her
Bli støtteabonnent: Få digital tilgang og tidsskrift, og støtt Minerva med kr 3000,-
Bestill her