untitled

Vi har hørt det før i samtaler om lobbyvirksomhet: de best bemidlede får størst gjennomslag

Det vil forfatterne Raknes og Solhjell ha en slutt på. Men boken «Jakta på makta» vil nok ikke gjøre PR-byråene arbeidsløse.

Publisert Sist oppdatert

At de som er best bemidlet er de som får størst gjennomslag, er et kjent argument. Eller som Stein Rokkan skrev, «stemmer teller, ressurser avgjør».

Men nå skal det problemet være løst. Til prisen av ti minutter hos First House får du nemlig boken Jakta på Makta, 12 råd for effektiv påvirkning av Ketil Raknes og Bård Vegar Solhjell.

Boken ble lansert under årets Arendalsuke, som for øvrig inneholdt det meste: Det hele toppet seg med «sirkus Sandberg» og ble avsluttet med oppfordring til ordensforstyrrelser og arrestasjoner.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Minervas digitale årsabonnement til kr 799,-

Bestill her

Minervas digitale månedsabonnement til kr 99,- pr mnd,
første to uker kr 1,-

Bestill her

Minervas digitale årsabonnement + tidsskrift til kr 1249,-

Bestill her

Powered by Labrador CMS