Realityshow, Disney og kammerforestillinger

Publisert Sist oppdatert

Idol-lignende konkurranser som "How do you solve a problem like Maria” strekker ut hånden til det publikum som ofte ikke går på teater, og øker interessen for hele næringen. Teaternæringen må lære seg å tenke nytt. Her er det mye å lære fra England og USA.

Det private musikkteater er i endring. Stigende kostnader, statsinstitusjoner som går dem i næringen, reguleringer, og blogging gjør det vanskelig å drive som før. Derfor må teateret fornye seg. En løsning er små, billige forestillinger. En annen var TV- talentkonkurransen “How do you solve a problem like Maria” for å besette hovedrollen til en ny produksjon av “The Sound of Music“ .

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Digitalt årsabonnement til kr 999,-

Bestill her

Digitalt månedsabonnement til kr 119,-

Bestill her

Full pakke: digitalt årsabonnement + tidsskrift til kr 1499,-

Bestill her

Bli støtteabonnent: Få digital tilgang og tidsskrift, og støtt Minerva med kr 3000,-

Bestill her

Powered by Labrador CMS